Мисля ,че звука който чуваме и си мислим ,че е от маслените помпи идва от това устройство и по скоро от втулките(след като изсъхнат и клеясат) през които минава щифта(по скоро ос може би) и дългия болт и се завива за блока.Когато избих щифта беше доста клеясал и имаше износване на втулките и на самия щифт единия О- пръстен се беше размазал(на шифта има два О -пръстена ) и самия той трябва да е гресиран. Обърнах пружината обратно защото единия тампон беше малко хлабав и сега двигателя работи тихо.


Известие
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на обтягащата ролка(снимки)
Collapse
X
-
Профилактика на обтягащата ролка(снимки)
Last edited by lordliness; d.m.y г., 09:21.Не всички, които се скитат, са изгубени.Тагове: Няма
-
Колега правил съм си много експерименти с този обтегач.Тефлон,бронз и бакелит съм пробвал.Ама маи наи-важното е да има хлабина там след загряване на мотора.Обтегача да се движи спокойно.И също така да няма луфтове които да измятат ремъка настрани.При мен механизма затегна и дългия шестограмен болт се скъса от вибрациите на мотора.Вярваите ми такъв болт 10мм с 1,25 мм стъпка на пътя много трудно се намира!Голяма хурка ядох!Така че умната!5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
-
Мдаа,колега,след няколко дни все още ли го има ефекта на НЕдрънкаща колица или се върна стария шум?Защото вчера след смяна на компресора,140-та за която се биех в гърдите че е невероятно тиха за дизел,стана като 136 кс.Чудно какво и се случи от свалянето на пистовия ремък?Но ефекта е налице.При подаване на газ почват едни звуци....
Мисълта ми беше,ако все още ти е "тих" двигателя след тази интервенция,да разглабям и аз?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Да ,все още не се чува никакво дрънкане,май всичките гадни звуци са били от тази ос през която минава дългия болт,не толкова от самата ролка.Въпреки значителното износване след смазването и смяна на О пръстените работи добре.Сигурно знаеш ,че преди това се сваля демпферната шайба ,а за нея трябва специален накрайник-нарича се'' РАЙБ '' и се намира доста трудно!Ако някой иска може да сложа снимки как изглежда.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Накрайник имам,ама с О пръстените съм много зле.От къде да си набавя точния размер?sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение...Защото вчера след смяна на компресора,140-та за която се биех в гърдите че е невероятно тиха за дизел,стана като 136 кс.Чудно какво и се случи от свалянето на пистовия ремък?......
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Запецнах...оста/шестограма/ няма махане от блока.Да я почвам с чука ?
Иначе без ремъка/пистовия/ работи като дизел за 100 000лв. ама....накрая ще стане май нов обтегач
-----------------
До колко е допустимо алтернатора да има ход,навътре-навън.Тоест като хванеш шайбата и буташ и дърпаш?Last edited by Linkestis; d.m.y г., 13:29.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Хм.. интересно, май и аз ще направя тази интервенция! Кажете има ли някакви подробности при разглобяването?
Освен - "Сигурно знаеш ,че преди това се сваля демпферната шайба ,а за нея трябва специален накрайник-нарича се'' РАЙБ '' и се намира доста трудно!"
има ли нещо друго и има ли вариант без този ключ да се свали? Ако може една снимка на ключа.
Благодаря предварителноAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Comment
-
Алтернатора не трябва да има никакъв ход или поне аз не съм виждал такива модели,болта го развих с инбуса и парче тръба,много трудно,гледай да не счупиш нещо,ключето за шайбата ми го доставиха Вюрт от Германия за 10дни струваше 7-8лв.-райб 9 мм.Проксон ми поискаха за него 40лв. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58507 http://www.album.bg/lordliness/images/27644678/ прилича на звезда ,но не е.Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:16.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Райба или вложката е с номер Т45.Противно на казаното от Lordliness го намерих лесно.
Както казах че го имам се оказа че го нямам та съботно изтичках да си го взема на цена 4 лв.Свалянето без него няма да стане.
------------
Болта е шестограм 8.Нали и той освен трите болта е хванат за блока?Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:08.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
...............Last edited by lordliness; d.m.y г., 09:23.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Ем нестава,оставих осем кокалчета и кожата и пак не иска
---------
Да обобщим:в крайна сметка упражнението се прави с цел обръщане на пружината и нови "О" пръстени на оста която се захваща за блока.
Правилно ли съм разбрал?Износените втулки не подлежат на смяна?Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:45.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Имам още питания дано да не стана досаден.
На снимката която си направил се вижда болт в "цилиндърче" (заграденото с червено)и въпроса ми е - вътре в него са тези О -пръстени които след "смачкването" им започва тракането, правилно ли съм разбрал?
Поставянето им става на оста посочена със стрелка, която пък от своя страна се поставя в "цилиндъра" посочен със стрелка?
Колко пръстена са вътре? В двата края по един ли?
Извинявам се за въпросите но ми се иска да уточня за себе си предварително нещата преди да започна да разглабям.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Comment
-
О пръстените не позволяват да влиза прах и съответно да излиза смазка навън,те са в двата края,на 'цилиндърчето' ,износването и скърцането е от 'цилиндърчето' и остта ,'цилиндърчето 'е в ляво ,остта в дясно(на снимката),остта се движи постоянно в 'цилиндърчето' и като няма смазка издава гадни звуци.Почистих всичко,малко водна шкурка ,напълних с грес и....тишина-изключително удоволствие.
Pepko-Bepko -пише за известни проблеми при смяна на втулките,моите за сега ги оставих така може би по нататък ще ги сменя.Този възел вече го разглобявам като автомат калашников-за секунди!Като го разглобиш ще се ориентираш бързо,като свалиш подкалника запали колата и виж как се движи и опъва ремъка.
Last edited by lordliness; d.m.y г., 21:22.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment